Klachtenregeling

Deze klachtenregeling is openbaar gemaakt door vermelding op de website van Stichting InMovement (www.inmovement.nl).

Alle professionals van InMovement of die voor InMovement werkzaamheden verrichten doen dit met de hoogst mogelijke kwaliteit en naar alle tevredenheid voor allen waar we ons werk voor verrichten. Mocht u over de dienstverlening in het algemeen, of een specifieke dienst, of de handelswijze van InMovement ontevreden zijn, dan gaan wij ervan uit dat u uw ontevredenheid bij de desbetreffende persoon kenbaar zal maken. Waarna de desbetreffende persoon deze zal proberen op te lossen met u.

Mocht u er niet uit komen met de desbetreffende persoon dan kunt u uw ontevredenheid in ons opgestelde klachtenregistratieformulier (deze ontvangt u bij aanvraag via de persoon waar u mee in contact bent) opstellen en per mail naar stichting@inmovement.nu sturen, of per postadres Hoofdweg 66, 3067 GH Rotterdam, gericht aan mede directeur mevrouw E.A. de Nie. Dit klachtenregistratieformulier wordt in alle vertrouwelijkheid behandelt.

Klachtenregistratie

U dient het klachtregistratieformulier binnen 2 weken na het ontstaan van de klacht per mail of per post te versturen aan InMovement. Anonieme klachtregistratieformulieren worden niet in behandeling genomen.

Procedure

U ontvangt een ontvangstbevestiging binnen vijf werkdagen na ontvangst van het klachtregistratieformulier digitaal of per post. U ontvangt uiterlijk binnen vier weken nadat de klacht is ontvangen, bericht over de voorgestelde afhandeling van de klacht en indien van toepassing binnen welke termijn deze worden uitgevoerd. Als blijkt dat uw klacht niet binnen vier weken verholpen kan worden, krijgt u hiervan bericht.

Mocht u het niet eens zijn met de voorgestelde afhandeling van de klacht, dan kunt u binnen 4 weken na ontvangst van de voorgestelde afhandeling bezwaar aantekenen en per mail naar stichting@inmovement.nu, of per postadres Hoofdweg 66, 3067 GH Rotterdam, gericht aan mede directeur mevrouw E.A. de Nie sturen. De termijn van afhandeling wordt dan overschreden en u wordt op de verdere procedure gewezen.

Bewaartermijn

Alle klachten en verdere afhandeling worden geregistreerd en 2 jaar bewaard.