InMovement zoekt een betrokken Officemanager

Iets voor jou?

Bij InMovement geloven we dat ieder mens tot bloei kan komen. We  ontwikkelen en geven laagdrempelige en vernieuwende trainingen die bijdragen aan positieve gezondheid, veerkracht en participatie.
Aandacht voor elkaar zit in alles wat we doen — óók in hoe we samenwerken binnen ons team. 
Om onze impact te blijven vergroten, zoeken we een betrokken Officemanager die positief en stressbestendig is, die structuur en overzicht brengt, en onze missie helpt mogelijk maken.

Wat ga je doen?

1. Planning & Organisatie

  • Plannen en coördineren van trainingen in wijken en organisaties
  • Afstemmen met trainers, locaties en onder andere welzijnsorganisaties
  • Zorgen dat materialen op tijd en compleet beschikbaar zijn
  • Fungeren als aanspreekpunt voor partners en trainers
  • Verwelkomen van bezoekers en creëren van een warme, gastvrije sfeer
  • Ondersteunende werkzaamheden bij rapportages en projectplannen
  • Verwerken van aanmeldingen en ondersteunen bij het afnemen/invoeren van gezondheidsvragenlijsten

2. Financiën & Administratie

  • Ondersteunen bij de administratie en het voorbereiden van financiële overzichten
  • Invoeren van declaraties en facturen
  • Personele planning up-to-date houden; urenverantwoordingen nakijken
  • Zorg dragen voor overzichtelijke en up-to-date registraties
  • Ondersteunen van trainers bij praktische en administratieve zaken

Wat breng je mee?

  • Sterke planningsvaardigheden
  • Een warm hart voor mensen en maatschappelijke doelen
  • Flexibiliteit, stressbestendigheid en oplossingsgericht denken, samenwerkingsgericht, handen uit de mouwen
  • Ervaring in het Sociaal Domein
  • Ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen het sociaal domein
  • Vaardigheid in Microsoft Office en Excell
  • Minimaal MBO 4 niveau
  • Je voelt je thuis in een kleine organisatie waarin allerlei werkzaamheden samenkomen en samen de schouders eronder zetten belangrijk is

Wat bieden wij jou?

  • Een betekenisvolle functie waarin jouw inzet direct bijdraagt aan de gezondheid en het welzijn
  • Een betrokken en inspirerend team dat werkt vanuit waarden als verbinding, veerkracht en vertrouwen
  • Ruimte voor persoonlijke groei
  • Een parttime aanstelling van 24 uur per week met marktconforme arbeidsvoorwaarden

Interesse?

Zie jij jezelf als de verbindende kracht achter de schermen van InMovement?
We ontmoeten je graag!
Stuur je motivatiebrief en CV uiterlijk 17 augustus naar Wies Vink, directeur van InMovement, stichting@inmovement.nu

Heb je nog vragen, dan kun je telefonisch contact opnemen met 06-51832505We kijken ernaar uit je te ontmoeten!

Meer over ons vind je op www.inmovement.nl.

Alle nieuwsberichten